E-poe tingimused

Veebipoe Perele.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Wisefy (registrikood 14466953), asukohaga Mai 24, Pärnu, 80045.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu kauba kättetoimetamise eest Eesti piires.

1.3. Kõik veebipoes toodud hinnad on eurodes.

1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

1.5. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind. Kampaaniahind võib rakenduda ka läbi kupongi sisestamise – sellisel juhul kuvatakse soodushind hiljemalt ostukorvi kinnitamisel.

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete
kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

2.2. Kui Teil on kupong (soodusprotsent ostukorvilt, fikseeritud allahindluse summa vms), siis soodustuse saamiseks sisestage
Ostukorvis väljale “Kupongi kood” enda kood ning vajuta nupule “Kasuta kupongi”. Erinevatele kupongidele kehtivad ka erinevad tingimused,
mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgige neid hoolikalt.

2.3. Veebipoes saab tasuda Maksekeskuse rakenduse abil Eesti pangalinkidega.

2.4. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Juhul kui kauba maksumus ületab 30€ on kauba saatmine müüja kulul.

3.3. Veebipood edastab tellimuse tootjale hiljemalt 1-2 tööpäeva jooksul. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-6 nädala jooksul alates müügilepingu jõustumist.

3.4. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3.5. Kauba kättesaamisel on võimalik valida Omniva või SmartPOST pakiautomaatide vahel või valida Omniva postkontor kauba kättesaamiseks, mille järel saadetakse Teie postkasti saatekiri, mille alusel saate kauba kätte lähimast Omniva postkontorist.

3.6. Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva/Smartpost pakiautomaati, tuleb saajale selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi; Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui kaubale ei minda antud aja jooksul järgi, saadetakse kaup tagasi Perele.ee e-poele.

3.7. Kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Te olete kauba Omniva postkontorist kätte saanud.

4. Taganemisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise
õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või
kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile
klienditugi@perele.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse
saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on
asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi,
ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning
mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse,
et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile klienditugi@perele.ee või helistada telefonil: +372 56633929.

5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole
võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse
töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

6.2. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

6.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel
e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

6.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides
pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile klienditugi@perele.ee või helistada telefonil: +372 56633929.

7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.